Φυσιοθεραπευτήριο Περαία

dot Φωτογραφίες
dot Επικοινωνία

Μέθοδοι

P.N.F. (Ιδιοδέκτρια Νευρομυϊκή Διευκόλυνση)
Είναι μια εξειδικευμένη μέθοδος κινησιοθεραπείας που ενδυναμώνει ολόκληρο το σώμα με κύριο στόχο την αποκατάσταση της πάσχουσας περιοχής.

F.T.M. (Πρόγραμμα Αποκατάστασης Άνω Άκρου - Λειτουργική Διαχείριση Τόνου)
Είναι μια νέα επαναστατική θεραπευτική προσέγγιση για άτομα που πάσχουν από ημιπληγία.
Στόχος του προγράμματος είναι η επαναφορά της λειτουργικότητας του άνω άκρου.
Εάν έχετε κάποια κίνηση στον ώμο και στον αγκώνα του επηρεασμένου άκρου σας αλλά δυσκολεύεστε να ανοίξετε τα δάχτυλα σας τότε το Saeboflex μπορεί να είναι κατάλληλο για σας.

McKenzie
Είναι μια αναγνωρισμένη μέθοδος αυτοθεραπείας με την οποία ο ασθενής αφού εκπαιδευτεί σωστά από τον θεραπευτή μπορεί με επαναλαμβανόμενες ασκήσεις να αντιμετωπίσει μια σειρά προβλημάτων στην οσφυϊκή μοίρα (μέση), στον αυχένα και στις αρθρώσεις.

Trigger Points
Μυϊκά σημεία πυροδότησης πόνου. Είναι μέθοδος η οποία με εξειδικευμένες πιέσεις και διατάσεις διακόπτει τον φαύλο κύκλο σπασμός – πόνος – σπασμός.

Manual Therapy – Maitland – Manipulation Techniques
Παθητικές τεχνικές κινητοποίησης των αρθρώσεων και των μαλακών μορίων. Θεραπευτικές προσεγγίσεις όπου ο εξειδικευμένος θεραπευτής χρησιμοποιεί τα άκρα του, εντοπίζει και αναγνωρίζει την αιτία στις περιοχές του σώματος που πάσχουν και με ήπιους χειρισμούς αποκαθιστά το πρόβλημα. Θεραπεύει την αιτία και όχι το σύμπτωμα.

Mulligan
Η μέθοδος του Bryan Mulligan χρησιμοποιεί την κινητοποίηση των αρθρώσεων και την παρατεταμένη φυσιολογική ολίσθηση των αποφυσιακών αρθρώσεων.
Ο θεραπευτής εφαρμόζει παθητικές τεχνικές κινητοποίησης και ο ασθενής ταυτόχρονα εκτελεί ενεργητικές φυσιολογικές κινήσεις.
Η εφαρμογή των τεχνικών γίνεται χωρίς πόνο και προκαλεί άμεση και διαρκή βελτίωση της κινητικότητας και της λειτουργικότητας και μείωση των συμπτωμάτων.